گلكسی نوت ۱۰ بزودی می آید

گلكسی نوت ۱۰ بزودی می آید

به گزارش آوا مسكن گزارش ها حاكی از این است كه گوشی هوشمند گلكسی نوت ۱۰ سامسونگ بزودی در ماه آینده معرفی و رونمایی خواهد شد.


به گزارش آوا مسكن به نقل از ایسنا، تازه ترین اخبار و گزارش های انتشار یافته در رسانه ها و وب سایت های مختلف نشان داده است كه یكی از جدیدترین پرچم داران سامسونگ، گوشی گلكسی نوت ۱۰ مقرر است در جریان برگزاری رویدادی در هفتم اوت سال جاری میلادی، ۱۶ مردادماه، معرفی و رونمایی شود.
قبل از این گفته شده بود كه این محصول مقرر است در ۱۹ مرداد ماه معرفی شود اما حالا به نظر می آید كه سامسونگ تاریخ آنرا چند روز جلوتر از موعد اعلام نموده است. همینطور به نظر می آید كه مكان رونمایی از این گوشی پرچمدار جدید، همان مكان میزبانی از معرفی گلكسی نوت ۹، باركلیز سنتر نیویورك باشد.
بر مبنای اطلاعاتی كه تابحال از این محصول در وب سایت the verge انتشار یافته است، احتمالاً دو مدل و نسخه با ابعاد و سایزهای مختلف از این محصول جدید رونمایی خواهد شد تا كاربران و علاقمندان به آن شاهد جدیدترین و شگفت انگیزترین فناوری های به كار رفته توسط سامسونگ باشند.
كارشناسان اعتقاد دارند كه حداقل یكی از این دو مدل جدید قابلیت پشتیبانی از شبكه نسل پنجم اینترنت همراه ۵G را هم خواهد داشت و هر جفت آنها فاقد درگاه ۳.۵ میلی متری هدفون خواهند بود.
از دیگر تصاویری كه قبلاً از این پرچمدار جدید در فضای مجازی عرضه شده بود، می توان انتظار داشت كه حاشیه های بالا و پایین آن بیشتر از پیش كاهش یافته و دوربین جلوی آن هم از گوشی صفحه نمایش به میانه بالایی نمایشگر منتقل شده است. اندازه صفحه نمایش نسخه بزرگ تر آن ۶.۷۵ اینچی و نسخه كوچك تر ۶.۳ اینچی خواهد بود. در پنل پشتی گوشی هم بك دوربین اصلی سه گانه وجود دارد كه به صورت عمودی قرار گرفته اند.



1398/04/11
13:33:38
5.0 / 5
4313
تگهای خبر: اینترنت , سایت , محصول
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
آوا مسکن

آوا مسكن


املاک و مستغلات

avamaskan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آوا مسكن محفوظ است