۸ دفتر خدمات مسافرتی به علت عدم پاسخ گویی به شکایات تعلیق شد

۸ دفتر خدمات مسافرتی به علت عدم پاسخ گویی به شکایات تعلیق شد

به گزارش آوا مسکن، مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکتها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق ۸ دفتر خدمات مسافرتی به علت عدم پاسخ گویی به شکایات مردمی آگاهی داد.



به گزارش آوا مسکن به نقل از سازمان هواپیمای کشوری، رضا صدیق نیا مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمای کشوری با اشاره به شکایات ثبت شده در شش ماهه نخست سال جاری در سامانه حقوق مسافر، در وب گاه رسمی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار نمود: بالاتر از ۸۵ هزار و ۹۱۱ پرواز توسط ۲۷ شرکت هواپیمایی داخلی انجام شده است و در این زمان ۲۱۳۹ شکایت از طرف مسافران در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری، مربوط به عملکرد شرکتهای هواپیمایی، به ثبت رسیده است.
وی هدف از اجرای طرح های نظارتی و ایجاد سامانه حقوق مسافر را افزایش رضایت عمومی، پیشرفت کیفیت خدمات حمل و نقل هوایی و ممانعت از تخلفات احتمالی در فروش بلیت و ارایه خدمات سفر مطرح کرد و اظهار داشت: از این مقدار شکایت ثبت شده، تابحال ۱۶۵۰ مورد پاسخ داده شده که بیان کننده پاسخ گویی به بالای ۸۳ درصد از شکایات است و شکایات باقیمانده نیز در مراحل بررسی و پاسخ گویی قرار دارد.
مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اشاره کرد: در این راستا، ۸ دفتر خدمات مسافرت هوایی به سبب عدم پاسخ گویی در پروسه رسیدگی به شکایات و قصور در اجرای مقررات مربوط به حقوق مسافر، توسط سازمان هواپیمایی کشوری به شکل موقت تعلیق شده اند.
صدیق نیا اضافه کرد: بیشترین شکایات مسافران در طول شش ماهه نخست امسال به موضوع هایی همچون تأخیر یا ابطال پروازها، فروش بلیت های جعلی از راه سایت های غیرمجاز، مفقودی جامه دان و عدم تطبیق مدارک سفر همچون ویزا مربوط بوده است.
وی تاکید کرد: سازمان هواپیمایی کشوری با اولویت قراردادن صیانت از حقوق مسافران هوایی، رسیدگی دقیق، سریع و شفاف به شکایات مردمی و نظارت مستمر بر عملکرد شرکتهای هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی را در دستور کار دارد.
مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در آخر از مسافران خواست شکایات خویش را از راه سامانه حقوق مسافر به نشانی « www.caa.gov.ir» ثبت کنند تا در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.


منبع:

1404/08/09
12:48:27
5.0 / 5
205
تگهای خبر: حمل و نقل , خدمات , سازمان , سایت
این پست را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
پربیننده ترین ها

پربحث ترین ها

جدیدترین ها

آوا مسکن

آوا مسكن


املاک و مستغلات ؛ آوا مسکن، خانه رویایی شما را پیدا می کند

avamaskan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آوا مسكن محفوظ است