مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

حجم ترافیك جاده اهر-مشگین شهر با ریشه كن شدن كرونا افزایش می یابد

حجم ترافیك جاده اهر-مشگین شهر با ریشه كن شدن كرونا افزایش می یابد

به گزارش آوا مسكن مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی اظهار داشت: با ریشه كن شدن ویروس كرونا، بطور قطع از نظر افزایش ترافیك در جاده اهر-مشگین شهر به مشكل بر می خوریم.



به گزارش آوا مسكن به نقل از مهر، ابوالقاسم سلطانی عصر امروز چهارشنبه در نشستی با نماینده منتخب مردم اهر و هریس و پیمانكار پروژه بزرگراه اهر- مشگین شهر با اشاره با نگرانی از افزایش حجم ترافیك در دوران پسا كرونایی در جاده اهر- مشگین شهر اظهار داشت: با ریشه كن شدن ویروس كرونا، بطور قطع از نظر افزایش ترافیك در جاده اهر-مشگین شهر به مشكل برخواهیم خورد و تكمیل هرچه سریع تر پروژه بزرگراهی این مسیر اهمیت ویژه ای دارد.
وی با ذكر این كه جاده اهر- مشگین شهر محور توریستی و مسیر عبور و مرور به استان های شمالی كشور است اظهار داشت: همانطور در شهرستان هم جوار با جاذبه دست ساز گردشگر جذب می كنند ما نیز باید در شهرستان اهر جاذبه به وجود آورده و اهر را به یك بِرند تبدیل نماییم.
مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با تاكید بر این كه سازمان برنامه و بودجه زمانی به پروژه های راه سازی بودجه می دهد كه پیمانكار كاركرده و از دولت طلب داشته باشد، اظهار داشت: پرداخت مطالبات پیمانكاران عمدتاً زمانی اِتفاق می افتد كه پیمانكاران گزارش كاركرد عرضه كنند.
سلطانی اظهار داشت: ابتدا بایستی بدهی پیمانكاران پروژه های راه سازی به صورت شهرستانی و استانی جمع بندی و جهت ستاندن اعتبار از سازمان برنامه و بودجه اقدام نماییم وی با تاكید بر شروع مقدمات تكمیل جاده كمربندی اهر-كلیبر اشاره كرد: كَمربندی اهر-كلیبر نیز باید تعیین تكلیف شود و اگر تا امروز تأخیری صورت گرفته قابل قبول نیست، پس انتظار ما ادامه و تكمیل این پُروژه نیمه تمام است.



منبع:

1399/02/04
20:18:50
5.0 / 5
3059
تگهای خبر: پیمانكار , راه و شهرسازی , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
آوا مسکن

آوا مسكن


املاک و مستغلات

avamaskan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آوا مسكن محفوظ است