معاون وزیر راه خبر داد:

سه اولویت مهم وزارت راه و شهرسازی در حوزه مسكن

سه اولویت مهم وزارت راه و شهرسازی در حوزه مسكن

به گزارش آوا مسكن معاون مسكن وزارت راه و شهرسازی رسیدن به هدف ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسكونی تا انتهای عمر دولت دوازدهم، تكمیل مسكن مهر و رسیدگی به كمبود مسكن روستاها را مهمترین اولویت این وزارتخانه اعلام نمود.



به گزارش آوا مسكن به نقل از مهر، مازیار حسینی بامداد امروز در مراسم امضای تفاهم نامه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسكونی در اراضی متعلق به نیروهای مسلح میان وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح كرد: سیاست اصلی دولت در دوره جدید مدیریت وزارت راه و شهرسازی، تولید مسكن می باشد. دراین سیاست مقرر است در اقصی نقاط كشور به خصوص مناطقی كه در گذشته كم كاری هایی در زمینه تولید مسكن داشته ایم، تولید انبوه مسكن را در دستور كار قرار دهیم.
وی با اشاره به طرح ملی اقدام برای تولید و عرضه مسكن اضافه كرد: آنچه مدنظر وزارت راه و شهرسازی است، رسیدن به هدف ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسكونی تا انتهای عمر دولت دوازدهم، تكمیل مسكن مهر و در مرحله سوم رسیدگی به كمبود مسكن روستاهاست.
حسینی تصریح كرد: باوجود آنكه وزارت راه و شهرسازی مسئولیت مستقیم در حوزه روستاها ندارد با این وجود ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسكونی در روستاها را تا آخر دولت دوازدهم به بنیاد مسكن انقلاب اسلامی تكلیف كرده ایم.
معاون مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی درباره تفاهم نامه این وزارتخانه با وزارت دفاع هم خاطرنشان كرد: با تغییر مأموریت و كاربری اراضی نیروهای مسلح، قرار شد با همكاری وزارت دفاع و استفاده از ظرفیت همه نیروهای مسلح شامل سپاه، ناجا و ارتش همچون امكانات عمرانی، ساخت و ساز ۱۰۰ هزار واحد مسكونی در این اراضی صورت گیرد.
وی با اشاره به اینكه عملیات ساخت این واحدها مقرر است بلافاصله آغاز شود، تصریح كرد: با عنایت به اینكه تاكید رئیس جمهور و دولت بر این است كه هم برای نیروهای مسلح و هم سایر كاركنان دولت سرپناه تأمین شود و از جانب دیگر به دنبال تركیب جمعیتی هستیم، نه تفكیك آنها. بنابراین سرریز واحدهای مسكونی ساخته شده در اختیار سایر اقشار قرار می گیرد تا تركیب جمعیتی مناسبی بوجود آورده و ثبات و امنیت در جامعه را به دنبال داشته باشد.


منبع:

1398/04/02
13:43:26
5.0 / 5
4609
تگهای خبر: بنیاد مسكن , تولید , راه و شهرسازی , روستا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
آوا مسکن

آوا مسكن


املاک و مستغلات

avamaskan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آوا مسكن محفوظ است