خدمات پس از فروش صنعت خودروی ایران

ایساکو اول شد

ایساکو اول شد

طبق تازه ترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو برای دوازدهمین سال متوالی صدرنشین حوزه خدمات بعد از فروش صنعت خودروی ایران شد.


به گزارش آوا مسکن به نقل از ایسنا و طبق اعلام ایکوپرس، شرکت خدمات بعد از فروش ایران خودرو، در ۱۲ سال قبل توانسته در میان شرکت های ارائه دهنده خدمات بعد از فروش صنعت خودرو، با کسب بالاترین امتیاز، بالاترین شرکت خدمات بعد از فروش صنعت خودرو کشور معرفی شود؛ اما امسال ﺑﺮ اﺳﺎس آخرین بازبینی دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ﺷﺮاﯾﻂ و ﺿﻮاﺑﻂ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش، با جهش در شاخص رضایت مشتریان موفق شد، علاوه بر کسب «مقام اول»، «رتبه یک» این حوزه را نیز کسب کند.
از منظر سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، برای کسب «رتبه یک» دریافت امتیازی بین ۸۵ تا ۱۰۰ در شاخص کل ارزیابی، شرط لازم است و شرکت ایساکو در صورتیکه طی ۱۱ سال اخیر همیشه با کسب امتیازهایی بین ۷۰ تا ۸۳.۹، بالاترین امتیاز را بین سایر خودروسازان کشور به دست آورده بود، امسال با کسب امتیاز ۸۵.۳ بعنوان نخستین و تنها شرکت حوزه خدمات بعد از فروش صنعت خودروی کشور به جایگاه «رتبه یک» وارد شد.
در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) این نکته لحاظ شده که اﯾﺴﺎﮐﻮ ﺑﺮ اﺳﺎس دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ﺷﺮاﯾﻂ و ﺿﻮاﺑﻂ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش در اﻣﺘﯿﺎز «ﺷﺎﺧﺺ ﮐﻞ»، «ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻋﻤﻠﮑﺮد» و «ﮐﺴﺐ ﺣﺪ ﻧﺼﺎب ۷۵ درصد اﻣﺘﯿﺎز ﺿﺮﯾﺐ ﺧﺪﻣﺖ» در ﺣﻮزه ﺧﺪﻣﺎت رﺳﺎﻧﯽ ﺑﻪ هفت محصول ایران خودرو رﺗﺒﻪ یک شده و در سایر تولیدات نیز مقام اول را به دست آورده است.
در این رابطه، مهدی مونسان- مدیر عامل ایساکو- نیز ضمن اشاره به این که دو سال اخیر به سبب مشکلات ناشی از تحریم ها و انتشار ویروس کرونا، از بحرانی ترین سالهای صنعت کشور بوده است، اظهار داشت: اما ایساکو همچنان با هدف قرار دادن افزایش رضایت مشتریان و تلاش چند برابری با بهره گیری از تکنولوژی روز و بهره مندی از سامانه هایی همچون اصالت قطعه و اپلیکیشن ایساکو همچنان در راه موفقیت به راه خود ادامه داد.
وی ادامه داد: همین طور بروزرسانی و افزایش امکانات ارائه خدمات مکان محور و استقبال قبل از پیش هموطنان از این خدمات، پروژه های نگه داری نظام موفقیت پایدار، داخلی سازی قطعات خودرو، خودکفایی در تولید ابزار مخصوص و... موجب بهبود بیش از پیش ارائه خدمات ایساکو به هموطنان شد.
این مدیر صنعتی، با اعلان اینکه با شیوع ویروس کرونا شرایط اقتصادی نمایندگی های خدمات بعد از فروش ایران خودرو نیز به تبعیت از سایر بخش های صنعت و تولید کشور تحت فشار قرار گرفت و موانع زیادی در راه ارائه خدمات بوجود آمد، اشاره کرد: مجموعه ایساکو با توجه به این مشکلات، همچنان توانست در تمام فاکتورهای ارزیابی، رشد شایان توجهی را شاهد باشد.




1400/06/17
12:01:57
5.0 / 5
838
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
آوا مسکن

آوا مسكن


املاک و مستغلات

avamaskan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آوا مسكن محفوظ است