ریدلی اسكات خواهان استفاده از كوپن در آمریكا شد

ریدلی اسكات خواهان استفاده از كوپن در آمریكا شد

آوا مسكن: «ریدلی اسكات» كارگردان برنده اسكار انگلیسی با احمق خواندن «دونالد ترامپ» از نحوه واكنش او به شیوع ویروس كرونا انتقاد نمود.


به گزارش آوا مسكن به نقل از ورایتی، به ادامه گسترش ویروس كرونا، پروژههای سینمایی در هالیوود نیز یكی بعد از دیگر متوقف میشوند و بتازگی نیز فیلم «آخرین دوئل» تازه ترین پروژه سینمایی «ریدلی اسكات» نیز مراحل ساخت خودرا نیمه تمام رها كرده است.
این فیلم كه در حال و هوای قرن ۱۴ میلادی در فرانسه ساخته میشود با بازی «مت دیمون» و «بن افلك» هم راه است و بعد از فیلمبرداری در فرانسه حالا برای ادامه ساخت در آمریكا باید منتظر بماند شرایط به حالت عادی بازگردد.
«اسكات» ۸۲ ساله كه ساخت فیلمهای معروفی چون «گلادیاتور»، «بیگانه»، «بلیدرانر» و «مریخی» را در كارنامه دارد با احمق خواندن «دونالد ترامپ» و انتقاد از سیاستهای دولت وی در مواجهه با ویروس كرونا گفت با نگاهی به سیاستمدارانی كه در سطح جهان اداره امور را در دست دارند متوجه می شویم نیمی از این رهبران احمق و نیمی دیگر مستبد هستند و به ندرت افرادی باارزش در بین آنها دیده میشود.
او پیشنهاد خودرا درباره نحوه مدیریت شرایط بحرانی حالا در آمریكا و انگلیس نیز بیان كرد و اظهار داشت: من بچه جنگ هستم و در سالهای جنگ از سهمیه بندی استفاده میكردیم و مردم نمیتوانستند هر قدر كه میخواهند غذا بخرند و بجای آن ما از كوپن استفاده میكردیم و هر فردی قادر بود مقدار محدودی از اقلام را خریداری كند. آنها حالا نیز باید این كار را انجام دهند چونكه مردم آنقدر زیاد مواد غذایی میخرند كه این غذاها در حال فاسد شدن هستند. در انگلیس هم «بوریس جانسون» باید فكری جدی در این زمینه بكند.
«ریدلی اسكات» تنها راه جلوگیری از شیوع ویروس كرونا را ماندن در خانه دانست و گفت این ویروس در خیلی از افراد با علایمی شبیه به آنفولانزای متوسط تا شدید هم راه است و افراد سالمند چون من باید مراقب خودمان باشیم. من خیلی احتیاط میكنم و دوست دارم برگردم و فیلم نیمه كارهام را با «مت دیمون» تمام كنم.





منبع:

1399/01/08
14:10:57
5.0 / 5
3129
تگهای خبر: خرید , ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
آوا مسکن

آوا مسكن


املاک و مستغلات

avamaskan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آوا مسكن محفوظ است