پیام تسلیت وزیر راه

خون سردار سلیمانی اضمحلال استكبار را به دنبال دارد

خون سردار سلیمانی اضمحلال استكبار را به دنبال دارد

به گزارش آوا مسكن وزیر راه و شهرسازی در پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و خاطرنشان كرد: خون شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی كه نماد اقتدار انقلاب اسلامی ایران است نقطه عطفی خواهد شد در انسجام و وحدت ملی و جبهه مقاومت كه اضمحلال استكبار را به دنبال خواهد داشت.


به گزارش آوا مسكن به نقل از ایسنا، محمد اسلامی - وزیر راه و شهرسازی - با صدور پیامی شهادت سردار سرافزار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی به شرح زیر است:
«بسم رب الشهدا و الصدیقین»
«ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله.......»
«چه خلعتی بالاتر از محافظ سرزمین مادری بودن و چه پاداشی بالاتر از فدای میهن شدن»
شهادت سردار رشید اسلام سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی به دست ایادی استكبار آمریكای جنایتكار و سردمدار تروریست جهانی را به فرماندهی كل قوا، عموم ایرانی ها سرفراز و مستضعفان و مظلومان سراسر دنیا تسلیت عرض می نمایم. یقین دارم شهادت اسوه مقاومت و ایثار، جبهه مقاومت را بیشتر از پیش مصمم تر خواهد نمود و از خون پاك آن بزرگمرد ایران اسلامی بذر پیروزی به بار خواهد نشست. و آمریكای جنایتكار بداند كه این آخر ماجرا نیست و آغاز ماجراست.
خون شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی كه نماد اقتدار انقلاب اسلامی ایران است نقطه عطفی خواهد شد در انسجام و وحدت ملی و جبهه مقاومت كه اضمحلال استكبار را به دنبال خواهد داشت.



1398/10/13
19:47:24
5.0 / 5
4032
تگهای خبر: راه و شهرسازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
آوا مسکن

آوا مسكن


املاک و مستغلات

avamaskan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آوا مسكن محفوظ است