شركت شهر فرودگاهی امام (ره) برای طراحی ساخت ترمینال ایرانشهر فراخوان داد

شركت شهر فرودگاهی امام (ره) برای طراحی ساخت ترمینال ایرانشهر فراخوان داد

آوا مسكن: تهران - مدیرعامل شركت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، از فراخوان عرضه طراحی ساخت ترمینال ایرانشهر با سرمایه گذاری 2.5 میلیارد یورویی و با ظرفیت 100 میلیون مسافر در ضلع جنوبی ترمینال شماره یك این فرودگاه اطلاع داد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «شهرام آدم نژاد» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اضافه كرد: این ابرپروژه فراملی مقرر است در مساحت 400 هزار مترمربع ساخته شود و انتظار داریم كه كلنگ آن در سال 97 به زمین زده شود.
وی با اشاره به اینكه ترمینال در 4 فاز ساخته خواهد شد، اظهار داشت: در فاز نخست، ظرفیت این ترمینال 25میلیون مسافر در سال خواهد بود و در فازهای بعدی ظرفیت آن، 63 میلیون و در فاز نهایی به 100 میلیون مسافر افزاش می یابد.
مدیرعامل شركت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اضافه كرد: همه اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج می توانند ایده ها و طراحی های خویش را به وب سایت این فرودگاه ارسال نمایند.
به گفته آدم نژاد، طراحان داخلی و خارجی می توانند ایده ها و طراحی های خویش را به سایت www.myAirport.ir و یا به شماره دورنگار 89778070 ارسال و كدرهگیری دریافت كنند.
وی با اشاره به اینكه 11 داور بین المللی هم این ایده ها را ارزیابی خواهند كرد، اظهار داشت كه به 15 ایده برتر (10 مورد آن ایرانی و 5 مورد خارجی) جوایز ارزشمند تعلق می گیرد.
ادامه دارد...
اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام**1108*1070**


1396/12/15
15:04:22
5.0 / 5
4445
تگهای خبر: ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
آوا مسکن

آوا مسكن


املاک و مستغلات

avamaskan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آوا مسكن محفوظ است