اولین محموله كود شیمیایی وارد پایانه بندر خشك آپرین شد

اولین محموله كود شیمیایی وارد پایانه بندر خشك آپرین شد

آوا مسكن: تهران- مدیركل راه آهن تهران از ورود اولین محموله كود شیمیایی به بندر خشك آپرین واقع در استان تهران اطلاع داد و اظهار داشت: طبق توافق با وزارت جهادكشاورزی، در اولین مرحله حدود 80 هزار تن از این محموله با استفاده از خطوط ریلی به این بندر حمل می گردد.


به گزارش روز یكشنبه ایرنا از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، «عابدین هادی نژاد» اضافه كرد: حمل این محموله از بندر امام خمینی (ره) شروع شده و مقرر است با استفاده از واگن های مسقف در پایانه بندر خشك آپرین تخلیه شود.
قرارداد ساخت لجستیك پارك بندر آپرین با سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه اسلامشهر تهران در شهریور ماه سال 95 به امضا رسید تا با حمل كالاهای تجاری از بنادر كشور به این بندر بخشی از هزینه های نگهداری بار در بنادر كاهش و كالاها در كوتاه ترین زمان به صاحبان آن در اقصی نقاط ایران تحویل شود.
پایانه آپرین در فضایی به وسعت 700 هكتار در دست ساخت است و انتظار می رود سال آینده به بهره برداری برسد؛ با ساخت این بندر خشك تخلیه و بارگیری كالاهای ترانزیتی و حمل ونقل تركیبی كالاهای تجار و بازرگانان در كوتاهترین زمان ممكن انجام می گردد.
برای ساخت این پایانه 870 میلیارد ریال معادل 30 میلیون دلار سرمایه گذاری شده است.
اقتصام**1108*2025


1397/08/06
14:05:44
5.0 / 5
4383
تگهای خبر: بنادر , بهره برداری , ساخت , قرارداد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
آوا مسکن

آوا مسكن


املاک و مستغلات

avamaskan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آوا مسكن محفوظ است