شهرك جوشكاران یاسوج به پل امامزاده مختار وصل می گردد

شهرك جوشكاران یاسوج به پل امامزاده مختار وصل می گردد

آوا مسكن: یاسوج- شهردار یاسوج اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح اتصال شهرك جوشكاران به پل امامزاده مختار (ع) در این شهر در هفته جاری آغاز می گردد.


نستهن مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح كرد: ادامه معبر 20 متری شهرك جوشكاران به جهت خاكی بودن و گرد و خاك ناشی از تردد خودروها و تخلیه نخاله های غیرمجاز در این مسیر مشكلاتی برای اهالی این مناطق به وجود آورده است.
وی اضافه كرد: شهرداری یاسوج در یك اقدام سریع ادامه این مسیر را بازگشایی خواهد نمود.
مقدم بیان كرد: طول این مسیر بیش از 600 متر و عرض 20 متر است كه 25 هزار متر مكعب عملیات خاكبرداری و خاكریزی دارد و برای آن یك پل موقت كه توان عبور سیلاب های فصلی را داشته باشد پیش بینی شده است.
شهردار یاسوج عنوان كرد: برآورد اعتبار اولیه این طرح 10 میلیارد ریال است كه طی هفته جاری با حضور مسئولان عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
وی عنوان كرد: با اجرای این طرح بخش زیادی از بار ترافیك شرف آبادها و شهرك جوشكاران و همینطور رجوع كنندگان به آرامستان به جاده كمربندی منتقل می گردد.
مقدم خاطرنشان كرد: همینطور این مسیر سبب سهولت تردد اهالی چنارستان، جدول غوره، زائران امامزاده مختار (ع) و اهالی بخش كبگیان خواهد شد.
شهردار یاسوج با اشاره به اجرای عملیات اتصال كمربندی بلوار عدل به پل سوم بشار، اضافه كرد: این محور به طول یكهزار و 500 متر و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال هم هم اكنون در حال اجراست و طی چند روز آینده و همزمان با افتتاح پل سوم به بهره برداری می رسد.
وی اظهار داشت: همینطور با بهره برداری از 2 طرح 45 متری بنسنجان - زیرتل به طول 5 كیلومتر و عملیات ساخت پل چهارم بشار شاهد كاهش بار ترافیكی از مركز شهر خواهیم بود.
شهر یاسوج مركز كهگیلویه و بویراحمد 130 هزار نفر جمعیت دارد.
9868/6110


1397/03/07
13:11:45
5.0 / 5
4838
تگهای خبر: بهره برداری , شهرك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
آوا مسکن

آوا مسكن


املاک و مستغلات

avamaskan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آوا مسكن محفوظ است