یك مقام مسئول مطرح كرد:
آغازپروازهای فوق العاده نوروزی فرودگاه امام از امروزتا ۱۷ فروردین
آوا مسكن: عضو هیات مدیره شركت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت: طی ایام نوروزی خدمات داخل فرودگاه هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهد داشت و تیم ناظر در فرودگاه حضور دارد.
به گزارش آوا مسكن به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی رستمی، عضو هیات مدیره شركت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) درمورد آخرین وضعیت این فرودگاه در آستانه تعطیلات نوروزی اعلام نمود: با عنایت به جلسات برگزار شده و تأكیدات سازمان هواپیمایی كشوری از شركت های هواپیمایی خواستیم تا در جهت رسیدگی به بروز تأخیرات پروازی در این ایام تدابیری را اندیشیده و ضمن برخورداری از هواپیماهای پشتیبان برای سفرها، افرادی را جهت پاسخگویی و اطلاع رسانی به مردم در داخل ترمینال ها مستقر كنند.رستمی در ادامه با اشاره به اهمیت ویژه رعایت حقوق مسافرین در این ایام اعلام نمود: در این مدت بخش نامه سازمان هواپیمایی درمورد حقوق مسافرین به صورت بنر در ترمینال ها و در دید عموم افراد قرار گرفته و مسافران عزیز همینطور می توانند با رجوع به سایت هم از این حقوق آگاه شوند.عضو هیات مدیره شركت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در این رابه اضافه كرد: طبق این بخش نامه اگر تأخیرهای پروازی كمتر از ۴ساعت باشد باید از جانب شركت های هواپیمایی اطلاع رسانی و پذیرایی شده و اگر بیش از این باشد با عنایت به توافق نامه های امضا شده بین شركت های مذكور و هتل های نزدیك فرودگاه باید در این اماكن تا زمان انجام پرواز اسكان داده شوند.وی همینطور درمورد پیك سفرهای نوروزی در فرودگاه اعلام نمود: پروازهای فوق العاده فرودگاه از ۲۴ اسفند اغاز و تا ۱۷ فروردین ماه ادامه خواهد داشت، با عنایت به آنكه پروازهای انجام شده در بعضی روزها بیش از ۵۰ درصد روزهای عادی بوده و در بعضی روزهای دیگر هم كمتر است، آمارها نشان دهنده افزایش ۵ درصدی سفرها نسبت به مدت مشابه در سال قبل خواهد بود.این مقام مسئول با تاكید براینكه با افزایش تعداد سفرها میزان نیروی انسانی و تجهیزات فرودگاهی هم در این ایام افزایش خواهد داشت اظهار داشت: خوشبختانه اقدام متفاوت و ویژه ای كه امسال نسبت به سنوات گذشته در فرودگاه امام (ره) انجام گرفته است تاكید بر بحث نظارت بر تمامی خدماتی است كه مسافران از بدو ورود به فرودگاه تا لحظه خروج از فرودگاه باید از آن برخوردار باشند.رستمی با اشاره به این مطلب كه برای رسیدگی و نظارت بر هر بخش ناظران جداگانه به همراه تیم های نظارت مشخص تعیین شده است اظهار داشت: تیم های نظارتی به صورت ۲۴ ساعته جهت رفع مشكلات و نظارت بر كیفیت خدمات به مسافران در فرودگاه حضور داشته و به محض مشاهده هرگونه تخلف ضمن گزارش و ضبط، با آن برخورد خواهند كرد.عضو هیئت مدیره شركت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در ادامه سخنان خود با تاكید براینكه طی ایام نوروزی خدمات داخل فرودگاه هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهد داشت اظهار داشت: تیم مخصوص نظارت بر قیمت ها هم در این مدت در فرودگاه حضور داشته و با متخلفان برخورد خواهند كرد.وی همینطور از خدمات رسانی ۲۴ ساعته مترو تا فرودگاه امام خمینی در این ایام اطلاع داد و اظهار داشت: مسافرین در این مدت می توانند شكایات و نظرات خویش را با استفاده از رجوع به سایت اطلاع رسانی شهر فرودگاهی، پیامك فرودگاه به شماره ۱۰۰۰۹۶۳۳۰ و همینطور كانال تلگرامی مجموعه به ما منتقل كرده و با ذكر شماره تلفن خود منتظر پیگیری مطالب باشند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب