اعلام جزئیات آزمون های استخدامی ۱۷ و ۱۸ خرداد

رقابت ۴۶ هزار نفر برای استخدام در دستگاه های اجرائی کشور

رقابت ۴۶ هزار نفر برای استخدام در دستگاه های اجرائی کشور

به گزارش آوا مسکن، سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام نمود: از تعداد 67934 نفر داوطلبی که در آزمون های استخدامی خردادماه ثبت نام کرده اند، تعداد 46 هزار و 94 نفر در ایام 17 و 18 خردادماه، در آزمون های استخدامی دستگاه های اجرائی و در سراسر کشور با هم رقابت خواهند کرد.


به گزارش آوا مسکن به نقل از ایسنا، خلیل اسدی - مدیرکل دفتر هماهنگی و پیگیری معاونت سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی- اعلام نمود: بامداد پنجشنبه ( ۱۷ خردادماه)، آزمون استخدامی خاص معلولان و عصر همان روز آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد نیز بصورت همزمان در سراسر کشور انجام می شود. همین طور آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک کشور و آزمون استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور نیز، بامداد جمعه( ۱۸ خردادماه) انجام خواهد شد.
آزمون جذب معلولان تحت پوشش بهزیستی کشور برای استخدام ۴۳۳۶ نفر از معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی، نخستین بارست که در کشور برگزار می گردد و برای این سهمیه، تعداد ۱۲ هزار و ۸۰۹ نفر شامل تعداد ۷۱۱۳ نفر مرد و ۵۶۹۶ زن ثبت نام کرده اند که بامداد روز پنجشنبه( ۱۷ خردادماه) در این آزمون شرکت خواهند داشت.
برای آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد که عصر روز پنجشنبه( ۱۷ خردماه) برگزار می گردد تعداد ۳۱ هزار و ۴۲۱ سهمیه استخدامی به دستگاه های اجرائی اختصاص پیدا کرده است. تعداد داوطلبان این آزمون ۲۱ هزار و ۹۲۰ نفر شامل تعداد ۱۰ هزار و ۵۱۹ نفر مرد و ۱۱ هزار و ۴۰۱ نفر زن هستند.
۳۰۵ نفر نیز با آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک کشور جذب خواهند شد که در این آزمون ۱۰ هزار و ۳۸۱ نفر ثبت نام کرده اند. آمار ثبت نام نشان میدهد که از این تعداد ۵۸۴۰ مرد و ۴۵۴۱ زن هستند. این آزمون بامداد روز جمعه( ۱۸ خردادماه) در سراسر کشور برگزار می گردد.
سازمان اداری و استخدامی کشور نیز برای جذب ۴۰ نفر، بامداد روز جمعه (۱۸ خردادماه) آزمون استخدامی در تهران برگزار می نماید که در این آزمون ۹۸۴ نفر ثبت نام کرده اند. از این تعداد ۶۱۰ نفر مرد و ۳۷۴ نفر زن هستند.
مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین نیز که شامل تمامی استانهای کشور به جز اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی، گلستان و سیستان و بلوچستان است، ۲۵ خردادماه بصورت سراسری انجام می شود. در مجموع برای تعداد ۲۱۸۶ سهمیه این آزمون تعداد ۲۱ هزار و ۸۴۰ نفر داوطلب شده اند.



1403/03/18
12:27:13
5.0 / 5
235
تگهای خبر: ثبت نام , دستگاه , سازمان , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
آوا مسکن

آوا مسكن


املاک و مستغلات

avamaskan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آوا مسكن محفوظ است