شجاعت خود را این بار هنگام استفاده از رنگ قرمز در غرفه سازی به رخ بکشید

شجاعت خود را این بار هنگام استفاده از رنگ قرمز در غرفه سازی به رخ بکشید

به نقل از آوا مسکن: افرادی که از رنگ قرمز در طراحی های دکوراسیونی خود استفاده می کنند، افراد جسوری بوده و می توانند برون گرایی خود را وضوحا ثابت کنند.


آوا مسکن می گوید: شاید کمتر کسی باشد که نداند رنگ قرمز چقدر محبوب است و این رنگ برایش یادآور حرارت و شعله های آتش نباشد. با این حال این بار این رنگ را از جنبه دیگری بررسی می کنیم:

قرمز می تواند احساسات را تقویت کند و هیجان زاید الوصفی را ایجاد کند. این ویژگی از رنگ قرمز در فرآیند غرفه سازی نمایشگاهی کمک می کند تا بتواند روی نقاط ویژه ای تمرکز ایجاد کند و با افزایش تمرکز به کسب و کاران فرصت دهد که به اهداف خود برسند.

گفته می شود این رنگ را به نماد عشق نسبت داده اند. اگر بخواهیم از همین ویژگی بهره ببریم و آن را به غرفه نمایشگاه ربط دهیم، باید بگوییم می توان از این رنگ جهت رنگ کاری غرفه هایی بهره برد که در صنعت شکلات یا حتی صنعت عروسک سازی فعالیت دارند. بدین گونه با برانگیختن احساسات در کنار بهره خلاقانه از بسته بندی های متنوع اجناس جدید، به پرزنت محصول خود می پردازیم.

کبیرسازان www.kabirkarsan.com   از تجربه ساخت غرفه نمایشگاهی خود می گوید: جهت ساخت غرفه نمایشگاه شرکتی از تلفیق رنگ قرمز و نور مخفی سفید بهره برده است و معجزه اثرگذاری خارق العاده آن را هنگام بازدید رویداد نمایشگاهی به چشم دیده است.

گفته می شود اگر شما صاحب برندی هستید که به نوعی بیشتر مشتریان شما را بانوان تشکیل می دهند، از قرمز استفاده کنید تا بتوانید حس اقدام جهت خرید فوری را در آن ها بیدار کنید. برای درک بهتر این موضوع به حراجی ها سری بزنید. احتمالا رنگ قرمز را در بین بنرهای آن ها وضوحا پیدا خواهید کرد.

منبع: آوا مسکن

 

1402/07/04
23:04:32
5.0 / 5
259
تگهای خبر: رپورتاژ , نمایشگاه , تقویت , خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
آوا مسکن

آوا مسكن


املاک و مستغلات

avamaskan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آوا مسكن محفوظ است