استاندار خوزستان:

11000 واحد مسکونی در خوزستان درحال تکمیل است

11000 واحد مسکونی در خوزستان درحال تکمیل است

به گزارش آوا مسکن، استاندار خوزستان در مورد وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن استان اظهار داشت: ۱۱ هزار واحد مسکونی در خوزستان مراحل مختلف تکمیل را طی می کنند.



به گزارش آوا مسکن به نقل از مهر، صادق خلیلیان پس از ظهر امروز چهارشنبه در هفتمین نشست شورای مسکن استان خوزستان با تاکید بر لزوم افتتاح پروژه های نهضت ملی مسکن بعد از اتمام کامل و بهره برداری خانواده ها اظهار نمود: ساخت مسکن یکی از سیاست های اصلی دولت می باشد.
استاندار خوزستان اضافه کرد: در جلسات و بازدیدهای مکرر میزان پیشرفت پروژه های مختلف در شهرهای استان بررسی می شود تا شاهد جهش تولید مسکن در استان باشیم.
خلیلیان با اشاره به اینکه ۱۱ هزار واحد مسکونی در خوزستان مراحل مختلف تکمیل را طی می کنند؛ تصریح کرد: متولیان زیرساخت باید فعالیتهای در رابطه با ساخت مسکن را تسریع کنند.
وی اضافه کرد: پروژه های مسکن در شهرستان های مختلف بخصوص شهرهای جدیدالتاسیس باید برخی تجهیزات و خدمات جانبی را برای رفاه و امنیت ساکنان داشته باشند.
استاندار خوزستان افزود: تعداد متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان قابل توجه است؛ همینطور افراد حائز شرایط هم احصاء شدند.
خلیلیان در مورد وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن در بعضی از شهرستان های خوزستان بیان نمود: تصمیمات لازم در مورد تأمین امنیت، ورود دستگاههای متولی و عرضه خدمات جانبی به مسکن مهر خرمشهر، سوسنگرد، آبادان، اهواز، کارون و دزفول اتخاذ شد.


منبع:

1401/08/27
14:22:21
5.0 / 5
328
تگهای خبر: افتتاح , بهره برداری , تجهیزات , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
آوا مسکن

آوا مسكن


املاک و مستغلات

avamaskan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آوا مسكن محفوظ است