فرمانده نیروی زمینی ارتش:

1000 واحد مسكونی دیگر برای كاركنان ارتش در خوزستان راه اندازی می شود

1000 واحد مسكونی دیگر برای كاركنان ارتش در خوزستان راه اندازی می شود

به گزارش آوا مسكن فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از راه اندازی یك هزار واحد مسكونی دیگر برای كاركنان ارتش در استان خوزستان اطلاع داد.



به گزارش آوا مسکن به نقل از مهر، امیر کیومرث حیدری بامداد امروز چهارشنبه در آئین بهره برداری از ۲۶۰ واحد مسکونی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول، اظهار نمود: آیت الله قاضی امام جمعه فقید دزفول زمانی که در روزهای هشت ساله دفاع مقدس، موشک های ۱۲ و ۹ متری در کوچه های دزفول فرود می آمد در شهر ماند و ایستادگی کرد که این یک افتخار بزرگ برای این شهرستان به حساب می آید.
وی اضافه کرد: ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در مقابل دشمن بعثی سبب شد این مقاومت و پایداری در تقویم جمهوری اسلامی به ثبت برسد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نیروی زمینی ارتش با سه شعار ولایتمداری، عدالت محوری و شایسته سالاری به سمت اهداف عالی نظام در حرکت است، خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش همواره آماده جانفشانی در راه نورانی ترسیم شده از جانب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.
امیر حیدری افزود: امام خمینی (ره) راه شهادت و ایمان را به ما نشان داد و تلاش و اقدامات همه ما باید در جهت مسیر تبیین شده از جانب ایشان باشد.
وی از مسؤلان شهرستان دزفول برای همکاری در اجرای طرح مسکونی تیپ ۲۹۲ زرهی قدردانی نمود و اضافه کرد: این طرح طبق برنامه زمان بندی شده راه اندازی و بهره برداری شد که جای تقدیر دارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی همینطور از راه اندازی یک هزار واحد مسکونی دیگر برای کارکنان ارتش در استان خوزستان اطلاع داد و اظهار داشت: امیدواریم این واحدها هم طبق برنامه زمانبندی شده تکمیل و به کارکنان تحویل داده شوند.
به گزارش آوا مسکن به نقل از مهر، ۲۶۰ واحد مسکونی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول در آئینی با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، امام جمعه، فرماندار، شهردار و تعدادی از مسؤولان نظامی و انتظامی شهرستان دزفول به بهره برداری رسید.

1399/03/07
19:46:18
5.0 / 5
2713
تگهای خبر: احداث , بهره برداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
آوا مسکن

آوا مسكن


املاک و مستغلات

avamaskan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آوا مسكن محفوظ است