مدیركل فرودگاه بین المللی مهرآباد اعلام كرد؛

انجام ۴۴۱۲پرواز در هفته اول تعطیلات نوروز، ایرلاین ها پاسخگو باشند

انجام ۴۴۱۲پرواز در هفته اول تعطیلات نوروز، ایرلاین ها پاسخگو باشند

آوا مسكن: مدیركل فرودگاه بین المللی مهرآباد اظهار داشت: عدم پاسخگویی مناسب ایرلاین ها در مقابل تأخیرهای پروازی به دلایل مختلف اولین مسئله ای است كه مسافرین در طول سنوات گذشته از آن ناراضی بودند.


به گزارش آوا مسكن به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ میرسعید صفی نیا، مدیركل فرودگاه بین المللی مهرآباد در تشریح آخرین وضعیت فرودگاه در خدمات رسانی به مسافرین نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفندماه تابحال بیان كرد: از زمان شروع به كار خود در فرودگاه مهرآباد در این دوره (دی ماه سال ۹۶) همواره تلاش داشتیم تا ضمن بررسی دقیق وضعیت، شرایط را به نحوی تغییر دهیم تا علاوه بر عرضه خدمات بیشتر، توجه و تلاش خویش را برای تولید هرچه بهتر فضای فرودگاه به مسافرین نشان دهیم. صفی نیا در ادامه با اشاره به صدمه شناسی انجام شده در میان مسافرین اعلام نمود: در این صدمه شناسی به بررسی مسائل و مشكلاتی كه بیشتر مردم را آزرده كرده و باعث بروز نارضایتی آن ها می گردد را مطالعه كردیم كه متوجه شدیم عدم پاسخگویی مناسب ایرلاین ها در مقابل تأخیرهای پروازی به دلایل مختلف فنی، شرایط جوی و... اولین مسئله ای است كه مسافرین در طول سنوات گذشته از آن ناراضی بوده اند. وی ادامه داد: در این راستا چندین جلسه فوق العاده با هر ۱۶ ایرلاین سرویس دهنده در فرودگاه مهرآباد برگزار و حدودا ۱۵ الی ۱۶ مورد اصلی را با آن ها در بین گذاشتیم كه اجبار وجود هواپیمای بك آپ برای شركت های دارای بیش از ۱۰ فروند هواپیما، وجود میز پاسخگو برای عرضه دلایل تأخیرهای پروازی به مسافرین از جانب شركت های هواپیمایی، عرضه لیست كشیك های حاضر ایرلاین ها در فرودگاه به اداره كل فرودگاه و... از مهمترین آن ها به حساب می آید. این مقام مسئول با تاكید بر ضرورت تولید شرایط مناسب برای ارتباط مستقیم مسئولین فرودگاه در میان مردم بخصوص در روزهای تعطیلات نوروزی بیان كرد: بطور قطع در این صورت مسئولین می توانند مشكلات مردم را از نزیدك مشاهده كرده و علاوه بر تولید رضایت بیشتر از جانب مسافرین می تواند در رفع مشكلات تأثیرگذاری باشد. مدیركل فرودگاه بین المللی مهرآباد در ادامه سخنان خود از مدیریت بهتر تأخیرهای پروازی در روزهای نوروز سال جاری نسبت به سال قبل با عنایت به آمار و گزارش های موجود اطلاع داد و اظهار داشت: هرچند كه هنوز به وضعیت ایده آل نرسیده ایم ولی باید بگوییم كه شكایات مردم در سفرهای نوروزی امسال تا كنون كاهش یافته و آن ها مدت زمان كمتری را جهت انجام مقدمات سفر خود در فرودگاه سپری می كنند. صفی نیا همینطور از نشست و برخاست ۴ هزار و ۴۱۲ پرواز از ۲۴ اسفند تا ۶ فروردین ماه سال جاری اطلاع داد و اظهار داشت: خوشبختانه این پروازها بدون كوچكترین اختلالات پروازی به جز در چندین پرواز ۲ شركت های هواپیمایی انجام گرفته است. كاهش تأخیرهای پروازی در نوروز ۹۷ وی در این خصوص تصریح كرد: طبق برنامه سازمان هواپیمایی كشوری موظف شدیم تا اطلاعات شركت های هواپیمایی با بیش از ۲ ساعت تاخیر را طی یك نامه كتبی به سازمان هواپیمایی و دادستانی كل كشور اعلام نماییم كه خوشبختانه این امر هم تا كنون بسیار مؤثر بوده و سبب كاهش تأخیرها امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سنوات اخیر شده است. این مقام مسئول همینطور با اشاره به اینكه در این مدت ۵۳۲ هزار و ۶۰۰ مسافر از فرودگاه مهرآباد جابه جا شده اند اظهار داشت: طبق صدمه شناسی انجام گرفته اقدامات دیگری در رفع مشكلات فرودگاه و آسایش هرچه بیشتر مسافرین بخصوص در روزهای نوروز انجام دادیم كه بهسازی و نوسازی سرویس های بهداشتی، سه لاینه شدن مسیر و رفع گره ترافیكی اطراف ترمینال های ۴ و ۶، افزودن ۷۰۰ چرخ دستی به مجموع چرخ دستی های فرودگاه، تولید پایگاه پزشكی سیار نوروزی در محوطه فرودگاه در روزهای تعطیل، ساماندهی نسبی به وضعیت تاكسی های غیرمجاز در محیط فرودگاه، استقرار محلی تحت عنوان خانه كودك در فضای ترمنیال ها و همینطور پایگاه هلال و احمر و گردشگری (از سوی سازمان میراث فرهنگی) همچون این موارد به حساب می آید. نظرات مسافرین از نحوه خدمات دهی در فرودگاه مهرآباد با عنایت به گزارش های موجود عملیات پروازهای نوروزی در فرودگاه مهرآباد از ۲۴ اسفند ۹۶ شروع شده كه در طول این مدت زمان تا كنون عملیات فرودگاهی اعزام و پذیرش به بهترین نحو ممكن و با رضایت صد در صدی مراجعین فرودگاهی انجام گرفته است. در این راستا با حضور در بین مردم خواهان عرضه نظرات آن ها از زمان ورود به فرودگاه، محیط و فضای داخلی ترمینال ها، برخورد پرسنل و خدمات لازم همچون دریافت كارت پروازی و تحویل بار در طول مدت زمان حضور در فرودگاه شدیم كه خوشبختانه تعداد زیادی از آن ها از نحوه سرویس دهی در این بخش رضایت كامل داشتند. در این بین بعضی از مسافرین خواهان تولید فضای استراحت لازم در زمان بروز تأخیر و یا مدت زمانی كه مسافرین زودتر از زمان لازم وارد فرودگاه شده بوده و برخی دیگر تاكید داشتند كه محیط فرودگاه و خدمات لازم در زمان تحویل بار بسیار بهتر و با سرعت بیشتر از سال های گذشته بوده است و مسافرین مدت زمان كمتری را در فرودگاه برای زمان بارگیری سپری می كنند.

1397/01/13
16:45:11
5.0 / 5
85
تگهای خبر: خدمات , سازمان , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
آوا مسکن

آوا مسكن


املاک و مستغلات

avamaskan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آوا مسكن محفوظ است